ORDRE A SEGUIR PER L’OBTENCIÓ DEL TÍTOL CORRESPONENT A
BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS (GRAUS MITJÀ I SUPERIOR)
- Demanar impresos: Resguard de sol·licitud de títol i Full de sol·licitud de títol a La Secretaria de Xaloc.
- Abonar l’import corresponent (tipificat en resguard), a “La Caixa” (Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona), qui posarà els segells de pagat a l’imprès “Resguard de sol·licitud de títol acadèmic i professional i liquidació de la taxa”. L’entitat bancària es quedarà una part de l’imprès i tornarà la resta a l’alumne, degudament segellat i signat amb la data de pagament que sigui visible.
- L’alumne portarà a La Secretaria de Xaloc aquest imprès, juntament amb el full de sol·licitud i donarà a l’alumne el resguard de sol·licitud de títol corresponent, segellat i signat.
- Els alumnes de Família Nombrosa de categoria general o especial (pagament 50% i 100% respectivament), lliuraran a La Secretaria de Xaloc, la fotocòpia del carnet corresponent.
- Quan la Generalitat doni els títols, enviarem carta als interessats.
L’Hospitalet de Llobregat, 25 de maig de 2010