Vols formar part del Cafè Literari 2026-27?

25/06/2026

El club de lectura de les famílies de Xaloc ja prepara un nou curs ple de llibres, converses i moments compartits.

Amb la mirada posada en el curs 2026-27, el Cafè Literari de Xaloc ja ha començat els preparatius d’una nova temporada de lectures, reflexions i trobades entre famílies. Després de més de tres anys consolidant-se com un espai de diàleg i creixement al voltant dels llibres, el club enceta un nou curs amb algunes novetats i la mateixa il·lusió de sempre.

La principal novetat serà el canvi de dia de les sessions, que a partir d’aquest curs es duran a terme els dijous. Aquesta modificació respon a qüestions organitzatives del centre i permetrà garantir la continuïtat d’una activitat que s’ha convertit en una cita molt esperada per a moltes famílies.

Per tal de preparar les lectures del curs vinent, els participants ja poden respondre una enquesta disponible al grup de WhatsApp del Cafè Literari. Les seves aportacions seran fonamentals per elaborar una selecció de llibres atractiva i variada, que continuï afavorint l’intercanvi d’idees i el gust per la lectura.

També s’han reservat les dates de les trobades del nou curs: 17 de setembre, 22 d’octubre, 19 de novembre, 22 de gener, 25 de febrer, 18 de març, 22 d’abril, 20 de maig i 17 de juny. La sessió especial de desembre, que com cada any tindrà un caràcter diferent, es concretarà més endavant i arribarà amb alguna sorpresa.

Des de Xaloc volem agrair la confiança i la participació de totes les famílies que han fet possible aquest projecte al llarg dels anys. Gràcies a vosaltres, el Cafè Literari és avui molt més que un club de lectura: és un espai de trobada, amistat i enriquiment compartit.

Us hi esperem per continuar llegint, conversant i gaudint dels llibres plegats durant el curs 2026-27.